Po 20 hodinách letu byl letoun HB-SIA blízko St.Louis ve výšce kolem 1 500m, při teplotě okolí 12°C, kdy solární generátor za úplné tmy nefungoval(což bylo podle plánu), stav baterií 85%, motory pracovaly na cca 20%, rychlost letu vůči zemi kolísala mezi 44 a 58 km/h podle směru letu. Ten se neustále měnil, když letoun točil 360° zatáčky nad řekou Missouri.
A.Borschberg oznamuje přítomným na letišti, že letoun přistane asi za 1h10minut.
Po cca 20 minutách letu byl letoun ve výšce 3 900 stop, když mezitím v kroužení stoupal asi 0,2m/s při rychlosti letu kolem 59km/h. Stav baterií 71%, výkon motorů 26% a následný pokles rychlosti vůči Zemi na cca 44km/h.
Po dalších 20 minutách byl ve výšce skoro 4 000stop, při rychlosti 58km/h, stavem baterií 67%, teplotou okolního vzduchu 13°C a výkonu motorů 2%.
Během cca 10 minut klesání 0,9m/s, výška 3 400 stop, baterie 65%, vzduch 13°C, rychlost 61km/h a výkon motorů 2%.
Pak byl živý přenos na krátkou dobu přerušen.
Letoun se nacházel ve výšce cca 2 000 stop, baterie 65%, teplota okolí 13°C, klesání cca 1,1m/s, rychlost vůči Zemi 31km/h, výkon motorů 2% (zřejmě volnoběh využívaný ke zvětšenému klesání).
Následné přiblížení k runwayi ve výšce cca 1 190 stop, při teplotě okolí 14°C, rychlost vůči Zemi 20km/h, rychlost větru 9m/s, motory na 53% výkonu, baterie 63%.
Sestup k runwayi do výšky cca 940 stop, při 15°c, výkon motorů 20%, rychlost vůči Zemi 27km/h, vítr 7m/s.
A po cca 21 hodinách letu konečně šťastné přistání. Však se také Bertrand zaslouženě usmívá.
Následující obrázky přibližují některé tyto okamžiky z Lambertova letiště v St.Louis.
Tak zase za několik dní při 4. skoku do Washingtonu.
4.6.2013 v 9,30h středoevropského času J.Lněnička
Nejnovější komentáře