V návaznosti na nedávný článek na stejné téma si dovolím připojit dva návrhy takových létajících strojů se sedadly vedle sebe.
Jejich výkony, vlastnosti i užitné hodnoty by měly uspokojit většinu těch, kdo by je chtěli vlastnit a používat.
Zbývá jen jediné, jestli by někdo takové či podobné vyráběl.
Což však ještě nestačí, protože by je také potřeboval prodat. A to zdá se být čím dál obtížnější.
Takže asi počkáme, jestli někdo nebo něco najde odvahu a dost peněz, aby stvořil několik desítek novějších dvoumístných létajících bezmotorových strojů (nebo strojů s pomocným motorem).
14. 3. 2014 © Jaroslav Lněnička
Přeji dobrý den.
Něco mi vrtá již delší dobu v „makovici“ a ne a ne na to přijít. Jde o to, proč použít u větroně záporný šíp nosných ploch. Vědomosti, které mám ohledně vzlakových poměrů na nosné ploše, mi říkají abych s takovým řešením nesouhlasil. Jak je vidět, tak asi ty moje vědomosti jsou nedostatešné. Mohl byste v krátkosti uvést (nebo dát odkaz pro studium tohoto uspořádání nosných ploch) proč je výhodné takovéto uspořádání ?
Děkuji.
Robert
Je to, hochu, hlavně kvůli dodržení polohy těžiště.
Ať již se letí v plném obsazení či solo.
J.L.
Vypínač cvakl a žárovka svítí …
To je tak, když se o tom hloubá příliš jenom z jednoho úhlu pohledu. Děkuji Vám za objasnění.
Robert